11 July 2016

Happy Bornday lailyrashid.blogspot.com






Assalammualaikum.


Alhamdulillah, akhirnya tercapai cita-cita saya nak wujudkan sebuah blog peribadi sendiri.Actually dah ramai kawan-kawan saya yang dah ada blog sendiri. So keinginan 'nak jugak' ada blog sendiri tu menggedik-gedik. Orang Utara kata 'try pi la kannn..' Haha


Ok, tujuan utama saya tulis blog ini lebih kepada nak kongsi minat saya di dalam bidang masakan, mungkin sedikit dalam bidang gardening, secubit dalam bidang fotografi dan lain-lain yang seangkatan dengan profession seorang isteri, ibu dan wanita yang berkerja juga merangkap seorang suri rumah. Heheh.. 



Ya, saya memang suka masak. Resepi-resepi yang akan dikongsikan nanti saya halalkan sekiranya tuan/puan nak copy. Ambillah dan masaklah dengan penuh kasih sayang.. Gittewww..



No comments:

Post a Comment